Presentbordet

Det var den helgen det! Och vilken helg sedan. En riktigt bra en. Det blev dock inte mycket sömn, men idag har jag fått vila ut. Vi somnade nästan i soffan båda två igår kväll så då var det nog bara att söka sig till sängs. 
 
Presentbordet har jag ju inte visat. Som ni säkert kan gissa blev det en hel del mumin saker. Men också en del annat smått och gott. Uggle trenden sitter i ännu. (Uggle lampan som står i mitten fick jag ju inte nu).
 
 
Det gör absolut ingenting att jag fick dubbletter av vissa muminmuggar och tallrikar. Egentligen skulle jag ju vilja ha åtminstone två av alla muggar, men så rik är jag inte. Har jag två av samma sort använder jag den ena och sparar den andra som oanvänd. Vem vet om de blir värdefulla, eller om någon mugg går sönder. Använder som sagt bara de muggar jag har dubbletter av samt de muggar som fortfarande finns att köpas i butik.
 
Nu är det dags för slutspurten. Jobbar fem dagar nu fram till fredag, sedan får jag SEMESTER!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0