Hamburgare, revbensspjäll och en icke blommande hägg

Det är sällan jag jobbar 6 dagar i rad, men nu börjar jag se ljuset. Jobbar kommande natt och sedan är jag ledig till torsdag eftermiddag. 
 
Läste att häggen blommar i Vasa, men här hos oss har den inte slagit ut riktigt ännu, men snart!
 
 
Annars har det inte hänt så mycket de senaste dagarna. Har som sagt jobbat. Igår kväll satt jag och prissatte loppissaker hela kvällen. Johnny fortsatte med sina projekt i föjset. Molly och Whiskas var ovanligt snälla med varandra.
 
 
Är tur att jag är ledig några dagar kommande vecka, har en hel del jag borde baka inför nästa helg. På tal om ätbart så blev jag bjuden på supergod söndagsmat förra söndagen. Brödet i en hamburgare är verkligen överskattat, mycket godare utan!
 
 
Igår blev det också god mat, revbensspjäll med lite andra tilltugg.
 
 
Ja nu börjar det bli dags att åka till loppis med de resterande sakerna. Sedan håller jag tummarna för att solen tittar fram idag, jag hade ju tänkt klippa gräset idag, men får se hur det bli med den saken, är fortfarande så vått i gräset. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0