Gårdsloppis i Petalax

Igår var det dags för årets första Gårdsloppis. Som jag har väntat! Det var inte precis något loppisväder, 6 grader, blåsigt och regnigt. Men det finns inget dåligt loppisväder. Är det loppis så är det. Det var 20 gårdar som var med, vi körde runt till dem alla. 
 
 
Några halvdåliga bilder tog jag i all hast. Fyndade jag något då? Nå ja, inget åt mig själv, bara en julklapp samt några fiskfat som mamma ska få ta till Lillö. Det var inte några stora fat, två mindre och ett lite större. På de mindre kan man t.ex. lägga äggskivor eller något liknande. Riktigt fina tyckte jag de var och 1,50 för alla tre var ju inte så farligt dyrt.
 
 
Idag är det dags för nästa loppisrunda. Denna gång i Botniahallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0