En till kalaskväll och överrasknings presenten

Andra och sista kalaset är över för i år. Blev en riktigt bra kväll. Vädret var perfekt. Riktigt passligt så vi kunde sitta ute. 
 
 
Än en gång, tusen tack för alla fina presenter! På tal om presenter så skulle jag ju visa vad jag fick av Johnny. Han har snickrat ihop ett hörnskåp som ska stå i vardagsrummet. Ett Björkö inspirerat Voitby skåp. Det ska ännu målas (av någon som kan), men redan är det ju så fint. Så värst länge tog det inte heller att snickra ihop skåpet, inte ens två månader. 
 
 
Slutresultatet ska bli ungefär som den sista bilden. Något helvitt skåp blir det inte, hehe. Nu måste vi bara hitta någon som vill och kan måla skåpet. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jamen herre min tid va fint.han kan allt

Svar: Tack! Jo, han e nog duktig :)
Caroline

2016-05-29 @ 19:26:39
Postat av: Inger Jäderberg

Men så duktig Jonny är, blir helt stum, så fint så fint.

Svar: Tack! Jo han kan nog. Jag skulle inte ens ha tålamodet att börja med ett sånt projekt :).
Caroline

2016-05-30 @ 13:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0