En solig promenad till Vallvik

Satte på mig skorna och vandrade iväg. Inte trodde jag att det var så varmt ute, tur att jag inte tog en långärmad under jackan. Det blev till och med för varmt med bara jacka och topp, men konstaterade att det inte riktigt var läge att vandra med bara armar riktigt ännu. Dessutom skulle solkräm ha varit välbehövligt. Kavlade upp ärmarna på jackan istället. Njöt av den friska luften, som tur var det förmiddag, kvällstid skulle det säkert ha "doftat" mera "skit" då bönderna är i full gång med att gödsla åkrarna. 
 
 
Satte kurs mot Vallvik. Vet inte om jag tidigare har gått den här rutten, men cyklat har jag nog. Åtta kilometer blev det sammanlagt innan jag var hemma igen.
 
 
Så skönt med soligt och varmt väder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0