Vårvinter på Lillö och påskvecka

Solen sken så fint igår på förmiddagen, men på eftermiddagen då vi kom oss ut till Lillö var det inte lika klar sol. Det var fortfarande vintrigt väder fastän snön nog hade börjat smälta på vissa ställen. Det var dock inte riktigt dags att ta sig ett dopp ännu.
 
 
"Lillötomten" hade påskpyntat fint på bordet.
 
 
Idag är det måndag, igen. Veckorna går så snabbt. Tur är det då jag vill att det ska bli varmare väder. Har ännu ledigt två dagar. Blir ett besök till gymmet och kanske något loppis idag. Borde också göra veckans meny, blir så mycket lättare att handla då jag vet vilken mat jag ska laga.
 
Det här blir också en rolig, men intensiv vecka. Påskvecka är det ju. På fredag bjuder Ulli på kaffe, sedan har jag nattjobb fredag till lördag. På lördag bjuder vi goda vänner på mat och så får vi förstås inte missa den traditionella påskbrasan. På söndag bjuder mamma och pappa på mat. Händelserika dagar att se framemot.

Kommentarer
Postat av: inger jäderberg

Tycker att det ser ut som om en fågel är i holken, ser jag rätt??

Svar: Nja, någon fågel tror jag inte är där. Det ser dock ut som om holken är full av material (vad nu fåglar brukar bygga bon av). Man borde kanske ta ner o tömma den...
Caroline

2016-03-21 @ 16:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0