Solig söndag i Vasa

I söndags körde vi via Brändö och Smulterö, bara för skojs skull. Jag ville se hur mycket is som fanns kvar ännu. Att solen sken gjorde ju saken bara bättre. Skulle nästan ha velat gå ut på isen, men den såg nog inte så stabil ut på vissa ställen. Jag är inte lika modig som alla pilkare som vågar sig ut på nästan obefintliga isar. 
 
 
Säkerligen finns det inte lika mycket is kvar idag. De senaste dagarna har åtminstone snön försvunnit snabbt. Igår var det ju riktigt varmt, påstod de som var ute alltså, ca. 12 grader. Den enda friska luften jag fick var då jag gick i och ut ur bilen. Jobbade till fyra och sedan blev det gymmet i två timmar. Kvällen spenderades framför datorn och tv:n. Skönt att vila benen. Ikväll är det nattjobb som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0