Något jag sökt efter

Tog en runda på Combo loppisen igår. Hittade genast något som jag sökt efter en längre tid, nämligen en paraplyställning. Nu har jag dock redan en paraplyställning, men det är en gammal mjölkkärna som är fylld med diverse saker, bl.a. paraplyn. Kom efter en stunds betänketid på att jag kan ju lägga alla omslagspappersrullar i ställningen. (För jag måste ju absolut ha den). Dessutom kostade den bara fem euro.
 
Nu måste jag bara hitta ett passligt ställe att placera den på...
 
 
En längre tröja eller klänning (av märket VILA) hittade jag också. Passar bra med tjocka strumpbyxor till. För den gav jag också en femma.
 
 
Nu ser jag framemot nästa loppisrunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0