En sådan torsdag

Blev en intensiv natt och dag idag. Får hoppas jag inte blir sjuk också. Efter nattjobbet blev det ett besök till Hvc samt tandläkaren. Tappade en bit av en tand förra veckan, men nu är det åtgärdat. Tandläkaren började tala om kronor, att jag kanske borde fundera om de ska lägga sådana ovanpå vissa tänder. Det fanns nämligen inte så mycket kvar av själva tanden utan mest lappning. Det lät i alla fall dyrt, och så länge jag inte har några större bekymmer med tänderna så får det vara. Får se hur jag gör i framtiden. 
 
Under dagen hann jag också med lite födelsedagspresent shopping, men de här sakerna rymms nog inte in i presentskåpet. Det blir ingen överraskning, men ändå vill jag inte ge presenten redan nu. Får se var jag ska lägga sakerna. Loppis lockade också, så blev en tur till Combo. Kom dock ut tomhänt. Det är sällan jag hittar något där, hittar faktiskt mera på Adam och Eva. Vet inte om det har att göra med priserna eller om det bara är utbudet. Höll i en chipspåse, men lade den tillbaka (det var inte en begagnad chipspåse, hehe.). 
 
Jag fyndade kläder på Lidl av alla ställen. Strumpor, sportbh, 2 tunna tröjor och ett par leggins. Precis vad jag behövde. Ja kattmat fyndade jag också. Hann knappt lägga påsen på tallriken innan allt var uppätet. Tydligen var det gott. 
 
Var helt slut då jag kom hem klockan två på eftermiddagen, 23 timmar sedan jag for hemifrån. Ibland skulle det vara roligt att bo närmare stan. Det var tandläkartiden som ställde till det. Slutade 9 på morgonen och tid till tandläkaren fick jag först klockan 13. Onödigt att åka hem där emellan. Blev dock inget gym idag. Känns nästan som om jag skulle ha feber nu, men hade bara stegring. Kanske jag bara är trött. Hoppas jag är piggare efter en god natts sömn. Bara inte Molly värmer upp sängen så jag inte kan sova, hehe. Buffa ner henne på golvet? Nej ingen chans, hon har sin egen plats i sängen bortskämd som hon är. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0