Den blåa HSR

Då vi åkte över till Sverige höll jag tummarna för att de skulle sälja den nya muminmuggen på båten, ni vet den som inte säljs här i Finland. Ifjol blev jag besviken då de var slut på båten, men i år hade jag bättre tur, de fanns! Om de inte hade funnits på båten skulle jag ha köpt en i Sverige, dock var det betydligt förmånligare att köpa på båten. 
 
 
Det är alltså Håll Sverige Rent nr 2. Fjolårets mugg var ju rosa, har två stycken sådana. Köpte dock bara ett exemplar av denna åt mig själv.
 
Just nu har jag nog flera andra muggar som jag skulle vilja ha, förfadern och den nya too-ticky. Saknar också hattifnattarna (den orange). Sommarmuggen som ännu inte kommit ut vill jag förstås också ha. Annars borde jag ha alla som säljs i butik just nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0