Älskade lådor och en rosbukett

Igår blev det en städdag här hemma. Skulle nog egentligen ha velat fara till gymmet, men kom fram till att bilen fick vila. Fick gjort så mycket mera här hemma istället. Plockade, flyttade runt lite saker, dammsök, tvättade golvet, tvättade kläder och mycket annat. Ja, lagade mat i flera timmar gjorde jag ju också. 
 
 
Lådhyllan som stått här i hörnet en längre tid plockade jag ner. Istället fick detta bord (som jag faktiskt gjort själv...skryt, skryt...nå nä...) flytta in i hörnet. Det är över tio år sedan jag gjorde bordet, idag skulle jag förstås ha målat det vitt, men det får vara som det är, vill inte förstöra det. Det är ett behändigt litet bort som man lätt kan flytta runt, det passar på många olika ställen. Skåpet bredvid är ett NK skåp köpt på en auktion. Väggen och dörröppningen till sovrummet är faktiskt planerade utifrån skåpet. Förut var dörröppningen en bit till vänster och då skulle skåpet inte ha fått plats.
 
 
Det är bra med förvaring, men var jag ska lägga dessa lådor nu då jag tog isär lådhyllan vet jag inte. Kanske de får vara här ovanpå stolen, lite som en inredningsdetalj. Tycker att gamla lådor är så fina.
 
 
Hartwall lådorna är mina favoriter. Den lite mer skamfilade fick flytta in i sovrummet. Den andra fick bli förvaringslåda i köket. Tyckte dock inte att kattmatspåsar var så fina att fotografera så ni får se den här lådan i sovrummet istället. 
 
 
Kvinnodagen till ära fick jag också en sån här fin rosbukett ❤. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0