Loppisrace i Oravais 19.6.2016

Vädret var inte det allra bästa, men många loppisfantaster hade sökt sig till Oravais ändå. Redan på första stället fyndade jag en tröja, det kom också att bli mitt enda fynd. Johnny fyndade desto mera, dock ingen Kalle Anka denna gång. En liten gullig kattunge fick jag också busa med, men tyvärr fick jag inte med den på bild. Det var ca 40 gårdar med på racet, vi hade lite bråttom så vi hade på förhand valt ut vilka vi skulle besöka. Blev ungefär 25 ställen som vi besökte, så vem vet vilka fynd vi missade, hehe. 
 
 
Johnny fyndade det här:
 
 
Molly ville inspektera fynden, kanske luktade det frass.
 
 
Jag hittade en tröja för 3 euro.
 
 
Oftast är det jag som fyndar då vi är på loppis, så det var nog Johnnys tur att fynda denna gång. Får se vem av oss som fyndar på nästa race.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0