Lite nytt

Här om dagen var jag in via Combo loppisen. Hittade ett par shorts som bara "var jag". Måste ha dem. Mjuka och sköna var de också. De var ju inte precis svarta (brukar ju vanligtvis klä mig mest i svart), men de satt bra i alla fall. Dessutom ser mina ben mycket brunare ut då jag har dem på, hehe. 
 
Har också länge varit på jakt efter ett par andra sommarskor. Vanligtvis går jag omkring i mina svarta ballerinas (som dessutom börjar vara ganska nötta nu). Sedan har alternativen inte varit många, eller nå ja, gummistövlar, crocs eller mina joggingskor. Nu hittade jag äntligen några vanliga tygskor, lagom att ha då det inte är kokhett ute. På rea var de också. Molly var förstås nyfiken om det skulle vara något åt henne.
 
 
Jag kom också hem med den nya muminburken, den gröna alltså. Den fanns på Citymarket, har inte sett den någon annanstans (vad jag nu har råkat se). Har länge väntat att den ska komma till Prisma, men nu orkade jag inte vänta längre. 
 
 
Nu måste vi bara äta upp kexen först innan jag kan lägga burken i min samling, misstänker dock att det inte tar så länge innan burken är tom.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Åh så fin kexburk :D I LOVE IT!

2016-06-19 @ 10:32:44
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0