Uppiggande start på dagen

Igår tog jag mig hem från nattjobbet på ett annat sätt än jag brukar. For ju hemifrån redan på söndag förmiddag till Lillö. Packade färdigt med de saker jag skulle ha till nattjobbet, bl.a. cykeln. Det var ju tur att det var strålande solsken då jag skulle cykla hem på morgonen. Skulle inte ha varit kul att cykla ca 18 km i ösregn och shorts. Var en riktigt uppiggande start på dagen! Men de skulle nog få asfaltera cykelvägen bredvid riksåttan mellan Stormossen och Kvevlax. Stora stenar låg lite huller om buller där på vägen, gick inte att cykla så hårt. 
 
 
Det tog 50 minuter innan jag var hemma, tippade på 45 minuter, så hade nästan rätt, skyller på att det tog så länge att cykla där det var oasfalterat. Kanske jag gör om det igen, vem vet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0