Ett dopp på Sandö och premiärtur med båten

Det blev en riktigt bra ledig dag igår. Började med den sedvanliga fredagsjumppan. Sedan blev det ett loppisbesök, fyndade jeans för hela 2 euro och en Kalle Anka åt Johnny. Sedan for jag till Sandö och tog mig ett dopp. De gånger jag simmat där är nog lätträknade, kanske en eller högst två gånger förut. Var riktigt varmt och skönt i vattnet. Lite ensamt var det förstås, så jag simmade bara runt en stund innan jag fortsatte hemåt igen.
 
 
På kvällen fick vi äntligen ut båten, bättre sent än aldrig! Det blev en skön kväll på Lillö. Grillade och åt där ute i solen. Låg på bryggan och solade och läste en stund. Då klockan närmade sig åtta tog vi oss en premiärtur med båten. Det blåste hårt, men vi kom oss ändå så långt som till Replotbron, sedan fick vi gunga hela vägen hem. Bara lite våta blev vi. 
 
 
Kvällen avslutades med varsin glass vid Bernys.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0