Semesterfunderingar och andra funderingar en fredagskväll

I mars borde jag ha semester en vecka, om allt går som planerat. Rastlös som jag är kan jag inte sitta hemma en hel vecka, vill ju gärna planera in någon liten resa. Som vanligt lockar även längre resemål, men det blir för dyrt. Kanske det blir en tripp till Stockholm? Umeå och det snart nyöppnade Ikea lockar också, men isåfall blir det ingen dagsresa utan en hotellweekend. Får se vad vi bestämmer oss för. Ifjol blev det Helsingfors och Tallinn på vintersemestern.
 
 
Förutom att bestämma vart vi ska fara samt boka båt/hotell borde jag också boka tid till frissan. Börjar bli dags att klippa topparna igen. Skulle också vilja färga håret, men är nog för snål. Det blir nog säkert hemmafärgning. Färga borde jag i alla fall, utväxten syns så bra nu. Det är så mycket jag borde göra, eller skulle vilja göra just nu, men att få det gjort är inte det lättaste. Kommer alltid på något annat att göra. Ett loppisbord lockar också, men frågan är om folk är så köpsugna nu efter julen. Väntar nog några veckor med det tror jag.
 
 
Idag blev det en typisk fredag, förmiddagsjumppa på gymmet, loppisrunda och bastu. Nu blir det något gott i glaset och en bra film.
 
Önskar er alla en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0