Ljus i mängd och massor

Igår då jag städade några skåp och lådor i jakt på saker att sälja hittade jag ganska så många värmeljus. Tror inte vi behöver köpa några på flera år. Tippar på att vi har åtminstone ca 300 stycken. Får nog elda ljus nu hur mycket jag vill utan att vara rädd att ljusen tar slut. 
 
 
Burken till vänster har vi fått till julklapp för flera år sedan, den var färdigt fylld med värmeljus. Korgen till höger fyllde jag igår med ljus som jag hittade lite här och där. Det rymms inte många ljus till i den korgen heller. Är behändigt att ha ljusen så här, mera lätt tillgängligt än nere i någon låda. För tillfället använder jag nog mera kronljus, men får väl nog börja använda upp dessa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0