Vardagsutflykt

Blev en rolig kväll igår. Jag tycker ju om små utflykter, så var riktigt roligt att få fara till Seinäjoki en helt vanlig vardags eftermiddag. Johnny förde dit sommardäcken som hörde till gamla bilen. Samtidigt passade vi på att gå in till ett loppis också, men det blev bara ett loppis denna gång, hann ej med fler. Hungriga blev vi också så då var det bra att ABC fanns nära till hands. För mig blev det en kycklingsallad.
 
 
Denna gång hittade jag faktiskt något att köpa på det nya loppiset. En fin blå scarf för 2 euro, samt ett glas/bägare för 1,50€. Har nu fyra av dessa glas. 
 
 
Idag har jag en ledig dag, men kunde inte hålla mig borta från gymmet. Måste fara på "pensionärsjumppa" igen. Var samma program som förra veckan, alltså riktigt bra jumppa. Nu blir det spikmattan en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0