Solsken och en helg jag väntat på

Vilket väder det var igår! Riktigt fint vinterväder med några minusgrader och sol. Passade på att tanka lite D-vitamin och samtidigt få lite frisk luft. Borde bli bättre på att vara utomhus vintertid, men det är bara det att ogillar tjocka vinterkläder. Nåja 15 minuter utomhus fick räcka.
 
 
Idag är det fredag. Oh vad jag har väntat på denna helg i flera månader. Idag blir det frissan efter jobbet. Får se hur det blir, ska nog bara klippa topparna, men tänkte faktiskt färga håret denna gång också. Blir knappast någon stor förändring, men lite färg eller slingor blir det nog. Har inte bestämt mig hur jag vill ha det ännu. 
 
Imorgon ska vi fira mamma som fyller år idag.  Grattis på din dag! Vi ska alla ut och äta till Rosso. På kvällen ska vi på konsert till ishallen. Ska och lyssna på Scooter (mina absoluta favoriter sedan 1994), E-type och Pandora. Hoppas på en bra dag och kväll, och det blir det nog säkert. 
 
Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sätt in cykeln till vintern !!

Tack, skall ha en bra dag, handla "plocka" o fixa.

2016-02-05 @ 09:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0