Fredagskväll

Äntligen fredag, eller vad ska man säga. Är trött efter fyra dagars jobb, men ska jobba ännu imorgon, då blir det 9 timmars arbetsdag. Sen får jag vara ledig en dag. Var fullt upp på jobbet idag, men for ändå till gymmet efteråt. Blev dock bara Better Body i 45 minuter, sen fick det vara bra, har ju ändå varit "duktig" och varit till gymmet fem gånger denna vecka. Inte så ofta det händer. Hoppas inte jag blir sjuk nu. Ofta då jag varit mer än 3 gånger till gymmet på en vecka brukar jag bli förkyld, men hoppas på bättre tur denna gång. Om det nu inte är så att några "bobbor" hoppade på mig då jag var ner till Hvc från jobbet idag. Kände nästan hur det flög omkring en massa "bobbor" där, men får hålla tummarna att inga fastnade på mig, hehe.
 
 
Egentligen var jag snål på pizza, men fick bli uppvärmd maletköttlimpa och sallad istället. Mättade nog lika bra. Nu är det dags för fredagsmys. Något gott att dricka och en skål med popcorn ska jag unna mig. 
 
 
Fick ett fint ljus av Johnny idag. Riktigt häftigt då det byter färg!
 
 
Hoppas ni får en bra fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0