Ett fynd för 1 euro

Fyndade ett fint armband på loppis i fredags. Hela EN euro kostade det. Säkerligen är det inte silver (men man vet ju aldrig), men vad gör det, fint var det i alla fall. Liknar mitt andra silverarmband bara att det här var lite mindre.
 
 
Det får bli mitt vardagsarmband. Är lite rädd att jag ska tappa bort det andra, därför använder jag det bara vid speciella tillfällen. 
 
Idag är jag trött, blev inte många timmars sömn inatt. Men har ändå hunnit med ett pass på gymmet (lugnare dock), varit och handlat samt hämtat pengarna från loppis. Nu väntar jag på att Johnny ska komma hem så vi får åka till Seinäjoki med några sommardäck. Jag hoppas såklart jag hinner in via något loppis också.

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Fint :)

Svar: Tack! :)
Caroline

2016-02-15 @ 13:16:22
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0