En sådan söndag och dagens planer

Igår blev det en lite lugnare dag, men satt inte bara hemma. Blev bjudna på mat på Målarbackan, sedan bar det av till Vera som fyller år idag. Hon bjöd på kaffe och tårta. En trevlig pratstund om gamla tider hade vi också. 
 
 
Senare på eftermiddagen spelade vi ett parti Ticket to ride, Johnny vann. På kvällen lagade jag en smaskig pyttipanna med bacon, kålrot, rödlök, champinjoner, en morot samt en köttfärsfylld paprika från fredagen. Måste nog laga något liknande snart igen, blev så gott. 
 
Idag väntar nattjobb, jobbar endast nätter denna vecka, idag samt torsdag till fredag natt och sedan natt från söndagen. Roligt med omväxling. Nu snurrar tvättmaskinen, diskmaskinen borde också sättas igång. Får se om jag får upp några fler gardiner idag. Ännu gapar tre fönster tomma. Före nattjobbet ska jag ta mig en tur via loppis och kolla läget samt svettas lite på gymmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0