En fredag

Så var det fredag igen. Gäsp! Har jobbat inatt. Blev en butiksrunda samt en loppisrunda efter jobbet. Vad jag fyndade på loppis får ni se imorgon. Resten av dagen ska jag bara ta det lugnt, hade så huvudvärk då jag kom hem men efter några huvudvärkstabletter är det lite bättre nu. Kvällsmat ska lagas, blir traditionell fredagsmat, fyllda paprikor. 
 
 
Ser framemot att se på Antikrundan ikväll. Missade ju avsnittet igår då jag var på jobbet. Får se om jag vinner över Johnny denna gång. Är mycket roligare att se på programmet då vi kan tävla mot varandra, oftast brukar jag vinna, hehe. 
 
Denna helg är det mest jobb som gäller för mig, hinner inte göra så mycket annat. Bara två veckor kvar så får jag vintersemester, behövs verkligen! 
 
Önskar er alla en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0