Dagar att minnas

Igår hände det inte så mycket här i huset. Men ser man tillbaka några år så gjorde jag betydligt roligare saker just 16.2.
 
16.2.2011 köpte jag vårblommor för fulla muggar. Då bodde vi ännu i föjset. Samma dag blev också duschen inne i huset färdig att användas. Nästan så jag glömt bort hur det var att bo utan dusch, men det gick nog det också.
 
 
 
16.2.2012 tillbringade jag till storsta delen på tåg påväg ner till Ekenäs tillsammans med Sofia för att hälsa på Malena. Inte ofta jag åker tåg, dessutom var det en hel del byten, så lite spännande var det nog vill jag minnas. En mycket rolig dag/dagar! Eller vad säger ni Sofia och Malena?
 
 
 
16.2.2013 åkte vi över till Umeå tillsammans med Johnnys föräldrar. Var första gången sedan 90-talet någongång som jag fick shoppa i staden. På knappt fyra timmar "gjorde vi Ersboda". Båten var i det tråkigaste laget, så UNO fick underhålla oss.
 
 
16.2.2014 såg det ut så här på vardagsrumsbordet.
 
 
Tror inte att denna dag går till historien som en av årets roligaste. Tänker nämligen ta fram dammsugaren idag. Men det ska ju göras det också, vare sig man vill eller inte. Känns ju mycket bättre sen då man har det gjort! Efter städningen ska jag nog sätta mig ner framför datorn och ser på någon bra serie. Ledig hela dagen lång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo det var roligt och så längesen. 4 år. Vad häftigt att kunna titta bakåt vad du gjort!☺Härligt att du njuter av din lediga dag!

Svar: Jo, de va Fb som påminde mig :) Lite roligt att se tillbaka är det nog. Jo försöker njuta av den ledig dagen, men till sist blir det nog lite tråkigt. Har jobbat bara nätter nu i snart två veckor så dagarna blir så långa. Men snart blir det ändring på det då jag jobbar hela helgen :)
Caroline

2016-02-17 @ 13:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0