Alla Hjärtans Dag

Igår kom Johnny hem med en ny bil, men han kom också hem med några finheter åt mej. Vi tjuvstartade Alla Hjärtans dag. Jag fick en fin blombukett och muminkannan som jag ville ha. Tack min älskling! 
 
 
Ifjol for vi ut och äta, men i år bestämde vi oss för att laga något gott här hemma istället. Blir köttfärslimpa och grönsaksgratäng. Gott, om inte godare än att äta ute. Framförallt, billigare, hehe. 
 
Ute är det vitt och snöigt. Får se om jag hittar till jobbet ikväll. Jobbar natt till imorgon. Sedan får jag vara ledig till torsdag morgon. Skönt att jobba bara nätter ibland. 
 
Önskar er alla en trevlig Alla Hjärtans Dag! Ta hand om varandra ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0