Muminjulklappar

Fick en hel del fina julklappar i år, men tänker inte ta foto på dem alla. Malena ville se vilka muminjulklappar jag fick, så de ska du få se. Vissa av sakerna är våra gemensamma, andra Johnnys och andra mina. Det här var i alla fall vad vi fick i "mumin väg". 
 
 
Den fina lilla my klockan fick jag av Johnny. Hade sett på dem i butiken, så jag hade nästan på känn att jag skulle få en. Tycker så mycket om den! Vågar nog inte använda den varje dag, dessutom har jag ju aktivitetsarmbandet på hela tiden också. Antingen måste jag ta bort det då jag ska använda klockan, eller så lägger jag helt enkelt klockan på andra armen. 
 
Tyvärr fick jag ingen snöhästen mugg, jag som nästan hoppades att jag skulle slippa köpa en själv, hehe. Ser nog bara så ut nu att jag får köpa en eller två innan vintern är slut och de slutar sälja dem. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack.😊 Fina saker som alltid!

2016-12-31 @ 21:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0