Julfest

Igår kväll var det dags för årets julfest från jobbet. Dagen blev dock inte riktigt som planerat. Nu var det Johnnys tur att bli sjuk. Jag som försökte in i det sista att inte smitta honom, men det är ju nog ändå ganska svårt. Därför var jag inte på det allra bästa julfest humöret då jag åkte hemifrån, men det blev nog en rolig kväll ändå. Vi bjöds på god mat, men jag saknade en grönsallad. Efterrätten var också smaskens. Bra program hade de lyckats knåpa ihop, riktigt roligt!
 
 
Då all mat var uppäten och programmet avklarat for Sofia och jag till Omelleys en sväng. Det blev nog en sväng på dansgolvet, men tröttheten tog över så klockan var ganska lite då vi åkte hem igen. Jag måste ju åka hem och ta hand om sjuklingen, hehe.
 
Idag var det ju meningen att vi skulle åka på begravning, men tyvärr kunde vi ju inte fara då läget är som det är. Onödigt att fara och smitta ner alla. Så Johnny får nog ta en vilodag på soffan idag, jag tänker åka på loppis. Hann inte på något loppis igår, så jag måste ju fara idag då. Eller måste och måste...jo jag måste nog.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0