Ett ögonblick i solen

 
Igår gick Whiskas och jag ut på gården och tog lite frisk luft. Det är så sällan jag är ute nu vintertid, oftast går jag bara från bilen och in igen. En glimt av solen fick man se, så välbehövligt. Spenderade också några timmar på loppis, så avkopplande och rogivande. Hittade lite smått och gott, dock inget åt mig själv.
 
Idag blir det jobb dagen lång för mig. Johnny mår bra igen, eller ska vi säga bättre. Jag måste nog säga att jag inte känner mig helt 100 jag ännu heller, men det blir väl bättre. Får hoppas att jag inte drabbas en gång till, det får räcka med sjukstuga i soffan för den här gången. Nu vill jag jobba tre dagar för att sedan kunna njuta av fyra, nästan fem lediga dagar. 
 
Ps. Whiskas hälsar åt er alla. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0