Crosstrainern har invaderat huset

Har ju inte visat vad det var som vi köpte i helgen. Det var en crosstrainer som nu invaderat huset. Någon egentlig plats har den inte ännu, den står mitt mellan vardagsrummet och matplatsen. Får väl nog bära upp barstolarna på vinden och lägga crosstrainern där en tid. Får se hur vi gör.
 
 
Igår blev det inget träningspass, orkade ju knappt stiga upp ur soffan då. Men i måndags testade jag crosstrainern ordentligt och jag måste säga att det blev minst sagt svettigt. Mycket svettigare än att cykla på motionscykeln. Så nu är det bara löpbandet som fattas i vardagsrummet så börjar vi nästan ha ett gym. Nå nej, något sådant ryms inte in. Isåfall får vi nog bygga ett gym i uthuset istället, man kan ju alltid drömma.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha nu ere att ligg i träning,det vill nu vara nyhetens behag me allt man börjar me

Svar: Jo nå brukar nog använda crosstrainern på gymme också, fastän det mest blir löpbandet. Motionscykeln som vi köpte för flera år sedan har vi nog använt flitigt. Största problemet är då crosstrainern tar så mycket plats, men nog tror jag den kommer att vara i daglig användning :) I alla fall tills vi köper ett löpband...när det nu blir.
Caroline

2016-12-07 @ 15:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0