Äntligen lite julmat

Oj vad det var gott med julmat igår kväll, riktigt smaskens. Samtidigt hade vi en mysig "julfest" på jobbet. Till och med tomten tittade in, ja det var nog den riktiga från Korvatunturi tror jag. 
 
 
Det enda jag saknade var kalkonen, men hade inte förväntat mig att få någon heller. Skinkan var också god. Jag skulle dock klara mig utmärkt hela julen bara jag skulle få en kalkon att smaska på, det är ju så gott! Speciellt rökt kalkon. Lådorna skippar jag. Den här julen får jag vara ledig, ska verkligen njuta. Några stora mängder julmat behöver vi inte köpa då vi till största delen äter borta, men som sagt, en kalkonbit är ett måste, sen är jag nöjd. 
 
Klickade också hem några julklappar igår. Vet inte vad jag fick för fel, jag brukar ju inte shoppa julklappar på nätet. Det är inte likt mig. Får se nu då om de kommer fram i tid och om de ser ut som jag trodde. Jag är nog så gammaldags av mig att jag vill klämma och känna på alla saker innan jag köper dem, men ibland kan jag göra undantag. Hittade helt enkelt så bra saker mitt i allt så hade inget annat val än att klicka hem dem. 
 
Idag blir det jobb, sedan väntar en LEDIG helg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0