15 år tillsammans ❤

Idag har det gått hela 15 år sedan jag och Johnny blev tillsammans. Kan inte tro att det är så längesedan, jag känner mig ju fortfarande som 17...ja nästan i alla fall, hehe. 
 
Fotot nedan är dock inte från 2001, utan från början på 2006 då vi hade förlovningsfest. Förlovade oss samma dag fyra år senare, alltså 28.12.2005, så idag är det 11 år sedan!
 
 
Något Tropiclandia blir det inte idag, hade förut som tradition att fara dit på vår årsdag. Igår låg jag hemma och var sjuk. Fick ju fara hem från jobbet på måndag kväll då jag skulle jobba natt, fick feber. Igår kände jag mig dock bättre, men hade nog stegring hela dagen och snårapappret fick jag nog ha nära till hands. Idag känns det nog så pass bra att jag kan åka på jobb. Sedan får vi se vad vi hittar på ikväll, möjligtvis blir det mat och bio ❤.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

GRATTIS!

Svar: Tack! 😊
Caroline

2016-12-28 @ 10:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0