Onsdagens åskmoln och kalas ikväll

De senaste dagarna har det minst sagt åskat. I onsdags då jag skulle fara till jobbet kunde jag knappt slita mig från datorn, måste bara se var åskan var någonstans. Ja den var ganska nära just då så jag vågade ju knappt springa över gården till bilen. Till sist lättade regnet lite och åskan for vidare så jag kunde åka iväg. 
 
 
Har annars varit en skön arbetsvecka, bara tre arbetsdagar. Nu väntar en ledig helg. Ikväll åker vi iväg till Gerby och "Sommarbo" där William firar sitt 10-års kalas. Hoppas han gillar presenten, är svårt att veta vad en 10-årig pojke önskar sig i present. 
 
Hoppas ni får en bra fredag och en bra start på helgen! Nu håller vi tummarna för bättre väder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0