Färggrant i soffan och en träkäpp

Ett nytt kuddöverdrag blev det ju då jag besökte HM Home förra veckan. Nu har det fått ta plats i soffan tillsammans med flera andra kuddöverdrag. Nu då hösten kommer ville jag byta kuddar i soffan, denna gång blev det så här, lite mönstrat och lite färgat. Hösten är ju ändå färggrann och inte bara mörk och dyster. Ugglan och muminkudden får hänga med ännu.
 
 
Kuddöverdraget längst till höger är det nyaste i samligen. Det fanns i flera olika nyanser, tror nästan jag vill ha åtminstone ett till, de var ju ändå inte så dyra, bara 4,99€. 
 
Hittade ju en träkäpp på utfärden till Skelettön, den får nu pryda vardagsrumsväggen ovanför den lilla hyllan. Ser nästan ut som en orm, tycker den är så fin. Närmare jul kanske den får flytta på sig, skulle passa bra med en ljusslinga runt den också. Får se vad jag hittar på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0