Bostadsmässan - VIlla Tango

Ett hus som stack ut ur mängden på årets bostadsmässa var Villa Tango. Det såg ju nästan ut som ett "riktigt" hus. Ja förutom vissa fönster som stack mig i ögonen och inte passade in. 
 
 
Direkt man kom innanför dörrarna såg man att detta var ett påkostat hus, jämfört med de flesta andra hus på området. Lyxigt med andra ord. Speciellt taken och alla olika lampor fastnade jag för.
 
 
Sovrum med en "walk in closet", ja varför inte.
 
 
Badrummen samt wc:na kändes också lyxiga.
 
 
Det fanns speciella tak precis överallt i huset. Perfekta dammsamlare är de väl nog, så tror nog jag är nöjd med våra vanliga paneltak. Men minst sagt häftigt med olika bilder och mönster i taket.
 
 
I detta hus fanns också det finaste köket enligt mig. 
 
 
Överlag ett lyxhus med många fina detaljer. Fastän de olika taken var fina så blev det i slutändan nästan för mycket, det skulle ha räckt med ett speciellt tak i bara något rum. Alla lampor skulle jag dock ha kunnat ta med mig hem.
 
Det var helt klart det finaste huset på området.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej fy där sku inte jag trivs bra ,för pråligt

2016-08-04 @ 09:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0