Nya däck, massage och en pelargon

Har åstadkommit ganska mycket redan idag. Efter nattjobbet blev det däckbyte (dock inte jag som bytte) samt två nya sommardäck. Nu vill jag alltså inte ha mera snö!
 
Igår tog jag mig i kragen och ringde och bokade tid till en massör. Idag på förmiddagen hade jag tid. Var välbehövligt. Hade nog någon låsning kring skulderbladen och var spänd i axlar, nacke och hals också. Blir att gå några gånger för att få det i skick. Ska slurpa i mig vatten nu resten av dagen.
 
En tur via butiken var också ett måste innan jag äntligen kom mig hem. Inte bra att handla mat då man är hungrig, men denna gång blev det inte så många impulsköp, bara en pelargon...men den har jag inte tänkt äta upp. Hade tröttnat på att se på pelargonen som stod i fönstret och såg allmänt tråkig och vissen ut, ville ha en ny och fräsch.
 
 
Nu kan jag gladeligen titta ut genom fönstret igen utan att störa mig på den fula pelargonen. Får se hur länge denna håller sig fin. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0