Hiit Spin och Lsb Basic

Träningsdagboken här hej...ni som inte vill läsa om träning kan sluta läsa här :). 
 
Ikväll slutade jag jobbet ovanligt tidigt, så jag passade på att åka till gymmet direkt efteråt. Händer inte många gånger per år att jag skulle vara på gymmet senare än klockan 18, men idag hände det. Såklart var det ju fullt med folk där, jag som är van med 2-3 personer plus jag. Eftersom gymmet var så gott som fullsatt kände jag inte för att ta en tur på löpbandet (vill ju helst inte att någon ska se på), utan det blev HIIT SPIN för första gången. Spinning med andra ord. Har aldrig riktigt tyckt om spinning, men idag gick det faktiskt riktigt bra. Jag som brukar bli helt slut efter ett pass kände mig ganska lagom svettig. Enda problemet är att man får så sjukt i baken, eller mellan benen. Men då man skulle cykla ståendes emellanåt så hann det aldrig börja ta så sjukt. Jag är nöjd!
 
Efter spinningen blev det ett pass LSB Basic. Det var inget nytt pass för mig, men brukar alltid vara en annan som drar passet som jag ibland brukar gå på. Dessutom var passet inte i HOT salen som jag är van vid. Idag tränade vi mest benen och baken, inte så många olika övningar utan många repetitioner istället. Får se om jag kan stiga upp ur sängen imorgon, hehe. 
 
Nu blir det något salt att äta. Jobb igen imorgon bitti. Blir Better Body och Brazilian Bikini Butt på gymmet imorgon efter jobbet. Sedan ska det bli skönt med ledig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0