En kväll på stan

Det räckte inte med att jag var borta hela förmiddagen igår. Var hemma fyra timmar på eftermiddagen, hann baka muffins som misslyckades, innan jag åkte till Smedsby igen och hoppade in i Johnnys bil. Blev en kväll på stan. Kändes nästan som om vi var i en annan stad än Vasa.  Är så sällan jag går över torget så kändes riktigt konstigt. Vi började med varsin pizza på Pikku Quattro.
 
 
Sedan gick vi i några butiker. Sökte kläder åt Johnny men jag passade också på att prova några plagg. Köpte ett par billiga jeans. Till sist hittade vi nog en hel hög med kläder åt Johnny också. Det får bli en del av födelsedagspresenten. Har nog inte köpt så dyra kläder på länge. Men som Johnny sa, det var ju bra det då jag sparat pengar så jag kunde köpa flera plagg åt honom istället för att sätta pengarna på kläder åt mig själv. Ja, så kan man ju också se på saken...
 
Idag blir det en lite längre arbetsdag än vanligt. Blir en nio timmars dag, men nog ska det väl gå det också. Får bara hoppas jag slipper huvudvärken som jag haft till och från nu i flera dagar. Efter klockan 17 tar jag HELG. Har ledig lördag och nästan ledig söndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0