En händelserik vecka

Den nya veckan började med snöoväder. Det är ju snart maj, ska det inte bli lite varmare snart? Vill ju ha vår och 10-15 grader varmt. Satt och planerade sommarresan igår. Mitt i allt kom jag på att vi inte alls ska åka det datumet jag tänkt vi ska åka, utan någon vecka senare. Vi ska ju bl.a. fara till Böda sand på Öland. På campingen ordnas en hel del aktiviteter, bl.a. after beach, allsång, shower m.m. Då man nu en gång far dit så skulle det ju vara roligt att få uppleva lite av det riktiga campinglivet på Böda, varför åka dit då många aktiviteter inte har startat ännu. Visserligen är det dyrare att bo på campingen då, men man får förstås det man betalar för. Tror jag har bestämt att det får vara så nu, har dock inte bokat ännu. 
 
Den här veckan är det mycket pågång. Ska jobba alla dagar förutom torsdag och söndag. Dessutom blir det ett besök till massören samt till frissan. Massören bokade jag in på onsdag efter jobbet. Förra veckan då jag varit till massören var jag så trött och mådde dåligt efteråt så vill inte ha några planer för den kvällen. På lördag kväll är vi bjudna till Böle på "kalas". På söndag är det ju första maj, då blir det brunch på Bock´s, det blir säkert smaskens!
 
Ja det var denna veckas planer. Fullt upp med andra ord. Nästan skönt att bara jobba EN natt nästa vecka.
 
Hoppas ni har fått en bra start på den nya veckan. Vi får hoppas på varmare väder nu. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0