Skördemarknad på Stundars

Idag var vi på skördemarknad i strålande solsken på Stundars. Det blev till och med för varmt med jackan på. 
 
 
Det fanns allt möjligt till salu. Jag köpte två fina muggar med lock och sugrör. Stundars goda grisar måste vi förstås också köpa, som alltid. Köper vi inget annat så kommer vi ändå  alltid hem med varsin gris. Denna gång köpte jag fyra stycken så jag kunde bjuda mamma och pappa också.
 
 
De här muggarna kom jag alltså hem med.
 
 
Nästa gång vi besöker Stundars är det redan lilla-jul, ser framemot julmarknaden med den rätta julstämningen. Men nu är det inte jul riktigt ännu, men det går faktiskt fortare än man tror. Är ju bara två och en halv månad kvar till lilla-jul.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vem såld muggarna, har d nån hemsida?

Svar: Oj, det var en svår fråga. Tyvärr minns jag inte vem som sålde dem.
Caroline

2015-09-15 @ 19:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0