Äntligen en ny header!

Äntligen fick jag gjort en ny header! Usch vad jag är dålig på datorer. Riktigt hemskt. Glömmer från gång till gång hur jag ska gå tillväga för att göra en ny. Att sitta och pilla med koder och sånt är inte min grej, inte heller bildredigering. Det ska gå lätt som en plätt, annars tröttnar jag. Har suttit och varit arg nu i 5 timmar, men nu kan jag äntligen pusta ut.
 
Egentligen skulle jag vilja byta stil helt på bloggen, inte ha kategorierna och arkivet där på sidan utan högst upp, men hur jag gör det utan att byta tema på bloggen vet jag inte. Någon som vet?? Dessutom skulle jag vilja ha en gilla knapp längst nere vid varje inlägg. Ibland kan det vara lättare att gilla ett inlägg än att skriva en kommentar.
 
 
Vad tycker du om den nya headern? Texten är jag åtminstone nöjd med. Att välja ut biler tar bara det flera timmar så denna gång fick det bli dessa, men kunde lika bra ha blivit några andra.

Kommentarer
Postat av: Malena

Jag tycker att den blev riktigt fin! Har du sett den nya muminvintermuggen? Riktigt fin. Jag köpte den idag!☺

Svar: Tack, roligt att höra! :) Jo, har sett muggen på bild men inte i verkligheten. Ska nog köpa den så småningom, har ingen brådska ännu :).
Caroline

2015-09-30 @ 20:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0