Vill ha!

5.11.2015 skulle jag egentligen behöva infinna mig vid ett Stockmann varhuhus. Men det närmaste varuhuset finns i Tammerfors, så det blir nog inget med den saken. Då kanske du undrar varför jag skulle vilja detta. Det är så att 5.11 klockan 9 släpps en ny mumintallrik. Denna tallrik kommer bara att säljas på Stockmann varuhus samt på Stockmanns webshop. Får se om man mot förmodan får tag i någon på nätet. 
 
 
 
Motivet på tallriken är det samma som motivet på jubileumsmuggen som utgavs 2012. Den så kallade "Stockmann muggen". Den utgavs endast i en begränsad upplaga och är idag ett samlarobjekt. Denna tallrik kommer också att utges i beränsad upplaga (hur många exemplar vet jag inte). 
 
Här kan du läsa mera om tallriken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0