Norrsken

Igår kväll då jag körde till jobbet såg jag något konstigt som lyste på himlen. Såg ut som norrsken. Men jag kunde ju inte vrida och vända på huvudet så mycket då jag körde, kunde ha gått dåligt då, hehe. Då jag kom fram till jobbet såg jag att det var norrsken jag sett. Vet inte när jag senast sett norrsken, de gångerna är nog lätt räknade. Lite irriterad var jag då jag inte hade kameran med mig i väskan, gick inte så bra att fotografera med telefonen.
 
Det här fastnade på telefonkameran.
 
 
Måste ringa hem och säga åt Johnny att gå ut med min kamera och ta några bilder. Men helst skulle jag ju förstås ha velat springa av och an hela kvällen och fotografera.
 
 
Måste väl förtydliga att det inte är jag som tagit bilderna ovan, det är Johnny som fotograferat med min kamera. Blev ju mycket bättre än mina mobil bilder i alla fall!
 
Nästa gång det är norrsken skulle jag gärna vara vid vatten och fotografera. Såg så många fina norrskensbilder på Facebook igår, vad duktiga alla är på att ta bilder. Vet inte hur bra bilder det går att få med min kamera, men skulle ju vara roligt att testa sig fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0