Mumin glas

Hann bara med två lopptorg i Umeå, men huvudsaken vi hann med det relativt nyöppnade "båsloppiset" S&F Umeå. Ett riktigt loppis där privatpersoner säljer sina egna saker, så som loppisar ser ut här i Finland. Tyvärr blev det bara ett snabbt besök, skulle ha kunnat gå där bland hyllorna mycket längre. Några fynd gjorde jag ändå.
 
 
Fem stycken muminglas för 30 kr styck. Glasen har man kunnat köpa på hamburgerkedjan Max under året. Skulle gärna ha fått vara fem olika glas, men nu blev det tre samt två likadana. Måste bara ta bort lite tejp och prislappar, sedan är de bara att börja använda dem.
 
Lite andra saker hittade jag också, men de ska jag inte ha själv. En billig tidning hamnade också i köpkorgen.
 
 
Var också in till Myrornas butik i Ersboda, men där gjorde jag tyvärr inga fynd. En annan gång skulle det vara roligt att gå igenom alla lopptorg som finns runt omkring i Umeå, men som sagt, det får bli en annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0