Inköpslista

Det är inte många veckor kvar tills vi åker över till Umeå. Ska bli så kul! Har redan på klart vilka butiker vi ska besöka. Dessutom börjar inköpslistan också bli klar. Här är lite saker som jag skulle vilja ha (dock inte sagt att jag köper allt).
 
 
Häftig glödlampa // Servetter // Filt // Påslakan  (Eget collage med bilder härifrån)    
 
 
 
 
Diamant ljuslykta // Super bra hårinpackning // Uggle gardiner (Eget collage med bilder härifrån)
 
Andra butiker vi har tänkt besöka är Coop Forum, Willys, Jula och Ica Maxi. Följande lopptorg tänkte vi också svänga in via: Myrorna (Kupan) samt S&F Umeå Båsloppis.
 
Om vi hinner blir det också ett besök till Lagerhaus, men vet som sagt inte om vi hinner då det inte är något annat jag vill se i centrum
 
Nästan så jag räknar dagarna tills vi ska fara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0