I brasans sken

Igår invigdes vinterjackan. Var - 5 grader ännu då jag for hemifrån 9 tiden, men var nog många plusgrader då jag kom hem på eftermiddagen. Borde nästan ta två jackor med mig, en att ha på morgonen och en på eftermiddagen. Brukar bli så varmt med vinterjacka om man t.ex. går i butiker. 
 
Nu då det börjar bli lite kyligare är det också mysigt med brasa. I förrgår kväll eldade vi i spisen för första gången på länge. Så mysigt!
 
 
Får se när den första snön kommer. På ett sätt väntar jag på den och på ett sätt inte. Det blir så mycket ljusare med lite snö på marken, men då det blir 20 minusgrader och mera är det inte lika roligt. Dessutom tycker jag inte om att köra på vintern, men det är ju ett måste då vi bor där vi bor. Tippar på att den första snön kommer nångång denna månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0