En ny vecka igen

Ny vecka nya möjligheter, eller vad är det man brukar säga? Börjar vara trött på den här seglivade förkylningen, den drar ner humöret rejält. Kan inte heller gymma som jag skulle vilja. Inatt fick jag faktiskt sovit lite bättre än vad jag gjort de senaste nätterna, bara några hostattacker. Rösten är väl sådär, till och från. Hade först tänkt stanna hemma idag, men åker nog på jobb. Känns lite störande då man känner sig halvsjuk och inte får feber. På topp är jag inte, men nog ska jag väl orka en kväll på jobbet. Tur att jag inte har ett telefonjobb, hehe.
 
 
Annars händer det inte så mycket här i huset. Det mest spännande är väl typ att jag hittade kattspyor under sängen i morse och att jag just nu äter en ny fil sort som jag köpte i Sverige. Ja det är väl det. Sånt sysslar vi med här. Det enda som står i min kalender denna vecka är jobb, förutöver det vet jag inte. Bli frisk från förkylningen står nog högst upp på listan så kanske bäst att bara göra det jag måste och orkar. Något loppisbesök ska jag väl nog på inklämt någon dag. Rundade ju inte alla loppisar förra veckan (oj hemska öde), måste nog göra det denna vecka nu då så jag inte missar något. (Som om jag skulle behöva något...)
 
Ska nog visa inköpen från Umeå, men ni får vänta lite ännu. Just nu ligger allt i en stor hög på köksbordet, får se när någon av oss orkar reda upp allt. 
 
Nu hoppas jag på en solig och fin vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0