Pulled pork och en promenad

Även denna vecka börjar gå mot sitt slut. Någon vecka utan förkylning blev det inte, får ta nya tag nästa vecka. Har jobbat två nätter samt en dagstur. På fredagen blev det ett besök hos frissan. Var verkligen dags att klippa topparna. På fredag kväll förde vi också saker till loppis, ska sälja i en vecka, hoppas försäljningen går bra. 
 
Jobbade till klockan 17 igår. Då jag kom hem hade Johnny fixat god mat, hamburgare med pulled pork. Revbensspjäll bjöd han också på så jag blev så mätt att jag inte orkade med allt gott. 
 
 
Det är verkligen sällan jag kommer mig ut på en promenad. Högst en gång i månaden. Igår kväll efter all god mat kom vi oss båda ut. Var riktigt skönt med frisk luft fastän det duggregnade lite.
 
 
Idag blir det träffis med Sofia och Malena. Vi börjar med brunch på Astor. Får hoppas jag får ner en till frukost, hehe. Tror nog inte det blir något problem, brunchen på Astor brukar ju vara smaskens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0