Julmarknader i Österbotten 2015

Julmarknad och julöppning. Snart är tiden inne då julmarknader dyker upp lite här och där. Har gjort en lista på julmarknader här i nejden. Några av marknaderna ska jag besöka, men alla hinner jag inte med. Det finns fler marknader än dessa, men de här tyckte jag lät intressanta.
 
Vill du läsa mera gå in här.
 
 
För tillfället ser det ut som om vi kommer att besöka Juthbacka marknaden 22.11, Kvinnornas julmässa 6.12 samt Jul på Södermalm 12.12. Tyvärr missar vi min favorit julmarknad, Stundars julmarknad i år, får ta nya tag nästa år. 
 
Vilka marknader kommer du att besöka?

Kommentarer
Postat av: Annika

Finns det några uppgifter på när det är julmarknad i bennäs? :)

Svar: Det är julöppning i Bennäs 27.11 kl.18. Någon annan marknad vet jag inte om :).
Caroline

2015-11-17 @ 11:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0