Hämtat ett paket

Idag hämtade jag ut ett paket från posten. Paketet innehöll förstås mina efterlängtade mumintallrikar som jag beställde förra veckan. Hela och välbehållna var de också. Visst är de fina!
 
 
Har en ledig dag idag. Blev en runda på Combo loppisen. Såg på samma gång var "mitt" bord var, så jag vet vart jag ska gå med sakerna på fredag. Ikväll blir det en tur till Västervik. Cecilia (systers flicka) ska måla några saker som Johnny gjort. Johnny tyckte det var min uppgift att måla, men det skulle inte bli bra. Det blir nog tusen gånger bättre då Cecilia med sina konstnärstalanger tar i penseln.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej men vilka fina! :D

Svar: Javisst är de det! :)
Caroline

2015-11-11 @ 17:29:44
URL: http://nouw.com/nolongerironic

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0