Min favorit vann

Såg inte på Eurovisionen igår kväll, istället gick vi och sova redan före klockan 23. Så kan det vara ibland. Har sett på Eurovisionen nu på morgonen istället. Det tog inte fyra timmar. Spolade fram till röstningen, är ju den som är mest intressant. Låtarna har man ju hört förr. Vad Italien gjorde med i top 3 förstår jag inte, Rysslands låt var helt ok, men inte riktigt i min smak. Av alla låtarna vann min favorit SVERIGE, med Måns Zelmerlöw och låten Heroes. Kanske man får åka på Eurovisionen till Sverige nästa år då?
 
Idag skiner solen. Är nog bäst att passa på att gå ut och rensa lite i blombänken. Blir nog en dag utomhus, finns ju en hel del att göra där just nu. Kanske så lite blommor, lägga ner någon blomlök, gräset ska också klippas. Man blir inte sysslolös i första taget. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0